امام‌جمعه رشتخوار گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما در اوج اقتدار است و پرچم ایران همواره بالا است، ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۳۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار اظهار کرد: امروز سخت‌گیری شورای نگهبان در موضوع تأیید صلاحیت‌ها به‌خاطر هدر نشدن زحمات و خون شهدا است، در بحث انتخابات مشارکت حداکثری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید مراقب باشیم در این مسئله خطا نکنیم.

 وی با اشاره به موضوع پراهمیت انتخابات پیش‌رو در کشور، بیان کرد: در موضوع انتخابات باید نماینده انتخاب شود که قوی و کارآمد باشد، نماینده نباید برنامه‌اش خلاصه و فقط در منطقه کوچک باشد، همیشه دست‌پر و حرفی برای گفتن داشته باشد، مدافع آرمان‌های انقلاب باشد و اگر غیر از آن عمل کند به‌نظام خیانت کرده است.

 جهانشیری در ادامه همین مطلب با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح، تصریح کرد: نماینده باید خستگی‌ناپذیر باشد، با امکانات مختصر جهادی عمل کند، در صحنه و در بین مردم باشد، آگاه به نیازهای جامعه و به فکر جوانان باشد. اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی و دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی باشد.

 وی با اشاره به موضوع بااهمیت مسکن ملی در شهر رشتخوار با گلایه از عدم همکاری برخی از شهروندان برای رفع مشکلات زمین مسکن جوانان، عنوان کرد: در موضوع قصه پر غصه مسکن ملی در شهرستان، متأسفانه همکاری به آن‌گونه که لازم است در رشتخوار در حوزه مسکن انجام نشده و موانعی در سطح شهرستان جلوی پای مسئولان در موضوع مسکن ملی قرار دارد که نیازمند همکاری مردم است.

 خطیب جمعه رشتخوار تأکید کرد: افرادی که امکان واگذاری دارند برای پیشرفت شهر و منطقه و علی‌الخصوص جوانان همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها